Moje Kulinarne Rozterki

wtorek, 9 lipca 2013

Targów Kulinarnych ciąg dalszy :)

Kochani,
dziś chciałam przedstawić Wam kolejnych cudownych wystawców, którzy wzbudzili moje zainteresowanie. Cały czas jestem pod wrażeniem sobotnich targów, tylu fantastycznych ludzi z ciekawymi propozycjami, bardzo niepewnie wkraczałam w to środowisko, ale jak się okazało zupełnie niepotrzebnie.

Było to bardzo fajne doświadczenie, a przy okazji świetna zabawa.

Myślę, że największe emocje wzbudzało stoisko restauracji Besuto Sushi Bar i proponowane przez nich delicje. Ja się nie odważyłam, ale mój mąż i kolega skusili się na te smakołyki:).




Takie rarytasy i wiele więcej znajdziecie tylko u :


Kolejnymi wystawcami, którzy wzbudzili moją wielką sympatię byli przemili ludzie ze sklepu z dziczyzną "Dziki Trop". Kiełbaska z sarny i z dzika palce lizać, coś przepysznego. Raj dla mięsożerców. Wszystko najwyższej jakości w bardzo rozsądnych cenach. Serdecznie Polecam !!!


Specjalistyczny sklep z dziczyzną świeżą, mrożoną i tradycyjnymi wędlinami z dziczyzny.

Dziki Trop Sklep z dziczyzną
ul. Gagarina 31, 00-753 Warszawa
otwarcie: pn-pt 11:00-18:00 sob 10:00-14:00
Serdecznie Polecam!!!

Ogromnym powodzeniem cieszyły się oczywiście przepyszne i prześliczne bezy od Bella Beza.
Nie miałam okazji sama spróbować tego cuda, ale moja przyjaciółka się nią zachwycała, mało tego zjadła cały kawałek, a jak na nią to dość duży wyczyn. Bezy sprzedały się co do najmniejszego kawałka, co chyba mówi samo za siebie:).




Te pyszności możecie śmiało mieć u siebie w domu i rozkoszować się nimi z rodziną.
Zamówienia można składać pod numerem telefonu 507 981 436 lub piszcie na adres Facebooka 

Poniżej polecam również cztery inne stoiska, które proponują zdrową żywność, ale co najważniejsze nie nudną!!! W przekonaniu większości zdrowy styl odżywiania to przytłaczająca dieta pełna nakazów i zakazów. Propozycje tych Państwa są pełne ciekawego, głębokiego smaku, który myślę zadowoli najbardziej wybredne podniebienia. Serdecznie Polecam !!! Naprawdę warto zapoznać się z ofertą poszczególnych wystawców!!!!

 Pyszne wegańskie smakołyki
 +48 503 853 457
 warszawskaplantakcja@gmail.com

Niskokaloryczne ciasta.
Słodzone stevią, xylitolem, tagatozą. 
603 77 94 54
ciacho@sugarfree.com.pl




Qmam kaszę - Qmam Kasze to
orędownik zdrowego życia
na co dzień.
www.qmamkasze.pl
maia@qmamkasze.pl


Naturalna - 100% roślinne menu - 692 464 489 lub 605 324 174, naturalnawarszawa@gmail.com, http://www.facebook.com/naturalnawarszawa


Smacznych Snów Kochani :) !!!
Jutro wracamy do gotowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz