Moje Kulinarne Rozterki

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Nadziane paczuszki schabowe


Przez ostatnie dni cały czas przygotowywałam się do konkursu, przez co zapomniałam trochę o porządnym nakarmieniu brzucha mojego męża:). Dlatego wczoraj postanowiłam ku Jego radości ugotować wszystko co lubi. A przy okazji dręczona wyrzutami sumienia, że tak po macoszemu potraktowałam młodą kapustę, chciałam się zrehabilitować.
Nie będę dziś przedłużać, przy poniedziałku nawet myślenie nie wychodzi mi najlepiej:), dlatego zapraszam na porządny kawałek mięska :).

Nadziane paczuszki schabowe z Chrupiącymi Ziemniakami i Maminą Młodą Kapustą

Składniki:
- 4 kotlety schabowe,
- 2 plastry szynki,
- 2 plastry sera żółtego szwajcarskiego,
- kilka plasterków cukinii,
- 4 ząbki czosnku,
- 2 łyżki mielonych migdałów,
- sól, pieprz, słodka papryka,
- bułka tarta, najlepiej domowa,
- dwa jajka.

Przygotowanie:
1. Mięso rozbijamy na cienkie kotlety. Ząbki czosnku wyciskamy przez praskę i nacieramy nimi kotlety. Oprószamy z obydwu stron solą, pieprzem i słodką papryką.
2. Na każdym kotlecie rozkładamy plaster szynki, plaster sera i kilka plasterków cukinii, przykrywamy drugim kotletem. Mięsną paczuszkę spinamy wykałaczkami.
3. Do 3/4 szklanki bułki tartej dodajemy 2 łyżki zmielonych migdałów i dokładnie mieszamy.
4. Schabowe paczuszki obtaczamy w jajku, w bułce, jeszcze raz w jajku i ponownie w bułce.
5. Smażymy na rozgrzanym oleju rzepakowym lub słonecznikowym na złoty kolor.
6. Podajemy z chrupiącymi ziemniakami i młodą kapustką. Przepisy na te dodatki znajdziecie pod linkami znajdującymi się w tytule dania:). Można oczywiście podać także z gotowanymi ziemniakami, puree ziemniaczanym lub frytkami i z ulubioną surówką.







 Smacznych Snów Kochani :)


4 komentarze:

  1. nie ma nic lepszego do takiego klasycznego obiadu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre! Ale mi smaku narobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda tak apetycznie,że aż"ślinka" cieknie.Mąż musiał być bardzo usatysfakcjonowany.Zazdroszczę mu takiej kulinarnej uczty:))

    OdpowiedzUsuń